• 0232 484 33 44
  • separator
  • destek@dedeoglugrup.com

Oteller İçin Dijital Pazarlama Dünyası

26/12/2018  
Emir Yeşilyurt  
Oteller İçin Dijital Pazarlama Dünyası

Günümüzde bir çok marka, kurum ve kuruluşlar dijital alanda faaliyet gösteriyor veya dijital pazarlama, etkileşim dünyasıyla yeni tanışıyor. Peki hizmet ve kalitede en üst düzeye ulaşmaya çalışan oteller için dijital pazarlama dünyası ne ifade ediyor veya neden bu dijital dünya içine katılmalıdır?

OTELLER NEDEN DİJİTAL DÜNYADA OLMALI

Günümüzde bir çok marka, kurum ve kuruluşlar dijital alanda faaliyet gösteriyor veya dijital pazarlama, etkileşim dünyasıyla yeni tanışıyor. Peki hizmet ve kalitede en üst düzeye ulaşmaya çalışan oteller için dijital pazarlama dünyası ne ifade ediyor veya neden bu dijital dünya içine katılmalıdır?

 Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın


Bizce dijital dünyada herkes var olmalı. Aslında bunun nedeni çok basit kolay erişim, fazla erişim, maliyet, kitle analizleri ve diğer kazanımları açısından dijital dünya sıradan kullanıcılar için veya kurum ve kuruluşlar için kesinlikle faydalanılması gereken bir teknolojidir.
Oteller ister şehir   otelleri olsun ister liman kenti otelleri olsun elbette müşteriler üzerinden kazanım sağlamak zorundadır, otellerin insanlara kendi bünyelerindeki deneyim hissini yaşatmaları gerekir. Fakat sürekli kendi içinde dahi hizmet değişikliğine giden ve çevrece diğer otellerden de farklı olan otellerin kendi benliğini mutlaka   hissettirmesi gerek. Bu deneyim elbette dijital dünya olmadan sadece müşterinin otele gelip bir zaman geçirdikten sonra belli olacak bir deneyimdir. Fakat dijital dünyada insanları bu zorunluluğa tabii tutmuyorsunuz. İnsanlar sosyal medya platformları üzerinde veya hakkınızda yapılan yorumları incelediklerinde zaten sizlere karşı otele gelmeden önce büyük bir olumlu veya olumsuz ön yargıya sahip oluyorlar. Elbette kaliteli sosyal medya kullanımı, kullanıcı yorumları ve sosyal platformlardaki etkileşimlerimiz bu kararı almalarında büyük bir fark ortaya koyuyor.

Dijital Reklam Kampanyaları
Google reklamları markanızı tanıtmanın çok etkili bir yolu olabilir. Sıradan reklam kampanyaları sizler için maliyetli ve yüksek olasılıkla başarısızlıkla sonuçlanacaktır. Elbette bir getirisi olmayacak demiyoruz fakat dijital dünyada yapılan reklam kampanyalarıyla baş edebilir mi, orası muamma. Dijital dünyanın gücü, yüksek sayıda kitle, kitle analizleri, sosyal platformların çoğunluğu gibi bir  çok avantajları sayesinde dijital dünyada vereceğiniz reklamlarda çok daha yüksek verimliliğe ulaşacağınız kesindir.
Örneğin siz İzmir’de bir şehir otelisiniz ve gelecek aylarda veya günlerde bir araba fuarı var ve yabancı ülkelerden binlerce insan şehri ziyaret edecek. Dış ülkelerden gelecek insanların yüksek   çoğunluğunun otellerde günlerini geçireceklerini varsayarsak aylar önceden sosyal medya üzerinden İzmir’e uçak bileti olan insanlara reklam verebilirsiniz veya fuar günü belli saatlerde ve belli kilometre içerisindeki bütün insanlara reklamınızı gösterebilir ve insanları daha onların aklına gelmeden yönlendirebilirsiniz.
Google’ın kendi bünyesine eklediği “Hotel Search Unit” ile birlikte herhangi bir şehirde oteller hakkında yapılan aramada, Google organik ve inorganik arama sonuçlarının karışımını gösterir.
Gene Google içerisinde bulunan bir diğer özellik olan Google Maps  ile birlikte kullanıcılar hem otellerin puanlamalarına erişebiliyor ve tabi ki yol tarifine de. Bu özellik, bunu kullanan oteller için oldukça etkilidir. Yolcuların çoğu, bir hedefe göz gezdirerek seyahatlerini planlamaya başladıkları için, bu servise katılmak sizi rakiplerinizden oldukça üstün tutacak bir farktır.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın


Google Reklamlarının çekirdeği, belirli anahtar kelimeler için teklif vermenin belirli aramaları ve insanların demografilerini hedeflediği bir tıklama başına maliyet (TBM) sistemine düşer. Buradan, tıklama / dönüşüm başına ne kadar ödemek istediğinizi belirtin. Bu, otelin oda fiyatının bir yüzdesi olarak ayarlanabilir. Bu nedenle, bir reklam için istediğinizden daha fazla ödeme yapmazsınız.

Oteller için dijital dünyaya katılmanın nasıl farklılıklar yarattığını şimdi daha iyi anlıyorsunuzdur. Gelişimi, katılımı ve kaliteyi arttırmak için sizler de dijital dünya içerisinde yer almalısınız.

 

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

Etiketler: hotels and dijital world, hotels and dijital marketing, oteller ve dijital dünya, oteller neden dijital dünyada var olmalı, oteller ve sosyal medya, oteller ve sosyal medya platformları,dijital pazarlamanın otellere katlıkları

Diğer Makaleler


TWİTTER REKLAMCILIĞI

11/01/2020

TWİTTER REKLAMCILIĞI...

Twitter reklamcılığının önemi her geçen gün hızla artan aktif Twitter kulla...

WHATSAPP REKLAMCILIĞI

11/01/2020

WHATSAPP REKLAMCILIĞI...

WhatsAPP reklamcılığı da artık dijital pazarda yerini aldı. WhatsAPP’ in akıllı telefo...