• 0232 484 33 44
  • separator
  • destek@dedeoglugrup.com

Sosyal Medya Müşteri Hizmetleriyle Fark Yaratın

26/12/2018  
Emir Yeşilyurt  
 Sosyal Medya Müşteri Hizmetleriyle Fark Yaratın

Sosyal Medya Müşteri Hizmetleri etkin kullanımıyla birlikte fark yaratın ve rakiplerinize öncülük edin.

SOSYAL MEDYA VE MÜŞTERİ HİZMETLERİ

Günümüzde neredeyse herkes sosyal medya üzerinde en az bir platform üzerinde aktif olarak işlevlerini gerçekleştiriyor. Kitle açısından böyle geniş bir dünyada yer almak bizler için bazı zorluklar karşımıza çıkarmıyor değil fakat doğru iletişim ve ulaşım sayesinde bu sorunun da üstesinden gelmek gayet mümkün. İnsanlar sosyal medya üzerinden bir ürün, marka vb kurum ve kuruluşların sosyal medya hesaplarına yönelik merak ettikleri, bilgi işlem, ürün hakkında, şirket hakkında bilgi edinebilmek, fikir beyanı, öneri, vb olayları gerçekleştirebilmek için sizlere ulaşabilmeyi ve mümkün mertebede olumlu bir etkileşim gerçekleştirmeyi ümit ederler. Bunun için gerek sosyal medya mesajlaşmaları ve yorumlardan gerek canlı destek ekibinden en verimli sonuçları beklerler. Bu sorunlar canlı destek ekibinden kullanıcılar tarafından daha çok sosyal medya müşteri hizmetleri adına verilen hizmetten ötürü memnuniyetsizlik oluşmaktadır.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın


Sosyal Medya Müşteri Hizmetleri
İnsanlar sosyal medya üzerinden bir çok olumsuzlukla karşılaşmakta. Bu olumsuzluklar mesajlara geri dönülmemesi, mesajlara otomatik olarak gönderilen alakasız mesajlar, yorumların cevaplanmaması ve alakasız verilen cevaplar gibi insanların kurum sahiplerinin sayfaları üzerindeki ulaşım hizmetinden memnun olmaması markanızı tamamen kötü anlamda etkiler. İnsanlar ürünlerinizden memnun olabilir, satın alabilir fakar ürün hakkında merak ettiği bir soruyu öğrenemediğinde veya sizinle alakalı bir durumdan haberdar olmak isteyip size ulaştığında olumsuz bir dönüt aldığında aklındaki bütün olumlu bilgiler yüksek olasılıkla yok olacaktır ve sizi çevresine de kötü tanıtacaktır. Bu açıdan bakıldığında sosyal medya üzerinden verilen müşteri hizmetleri çok önemlidir.

Etkili Olarak Kullanabilmek İçin Yapmanız Gerekenler

Cevaplara Dönütlerde

Sayfanıza alınan mesajlara dönütleriniz insanlar tarafından hoş karşılanmalı ve insanların sizden olan beklentisini karşılamanız gerekir.
Mesajlarınızda karşınızdakine karşı üslubunuz gayet net ve bilgilendirici nitelikte olmalıdır.
İnsanlara karşı patavatsızca sergilenen davranışlar elbette hoş karşılanmaz.
Mesajlarınıza dönütlerinizi en kısa zamanda gerçekleştirmelisiniz. Kullanıcılara karşı gösterdiğiniz bu tutum kişinin sosyal medya müşteri hizmetlerinden memnun kalmasını sağlar.
Yorumlar üzerinden gereksizce uzayan konuşmaları mesaj kutusuna taşımalısınız. Böylece diğer insanların da gereksiz ilgisi dağılmaz ve gereksiz yere farklı düşünceler ortaya çıkmasına engel olur.
Mesajlarınızda konuştuğunuz kişinin adını kullanarak ona özel bir mesaj olduğunu da belirterek kullanıcıların beğenisini kazanabilirsiniz.
İnsanların olumsuz yorumlarını elinizden geldiğince silmemeye çalışın. Mesajı silmeniz bardağı taşıran son damla olabilir bu yüzden sorunu çözmeye odaklanın ancak spam  hareketleri diyebileceğimiz küfür, hakaret içeren yorumları tabi ki de silebilirsiniz. Sadece Facebook üzerinde olan mesaj gizleme özelliğinden yararlanabilirsiniz, gizlenen yorumu sadece yorumu atan ve yorumu atan kişinin arkadaşları görebilir böylece sorun dış çerçeveye yansımamış olur.

Sosyal medya müşteri hizmetleri adı altında verdiğiniz hizmette insanların sizler hakkında olumlu veya olumsuz bilgi edinmesinde önemli bir etkendir. Bu veriler ışığında verdiğiniz hizmetlerde düzeltmelere, eklemelere gidebilir ve en üst düzeyde verimliliğe oluşabilirsiniz.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

Etiketler: sosyal medya müşteri hizmetleri kullanımı, sosyal medya müşteri hizmetleri, sosyal medya, müşteri hizmetleri, customer service, etkili müşteri hizmetleri, müşteri hizmetleri cevap dönütleri, müşteri hizmetleri kullanım yararları

Diğer Makaleler


TWİTTER REKLAMCILIĞI

11/01/2020

TWİTTER REKLAMCILIĞI...

Twitter reklamcılığının önemi her geçen gün hızla artan aktif Twitter kulla...

WHATSAPP REKLAMCILIĞI

11/01/2020

WHATSAPP REKLAMCILIĞI...

WhatsAPP reklamcılığı da artık dijital pazarda yerini aldı. WhatsAPP’ in akıllı telefo...