• 0232 484 33 44
  • separator
  • destek@dedeoglugrup.com

Dijital Pazarlama Eğitimi Seçilirken Dikkat Edilecek 5 Önemli Husus

05/10/2019  
Yeni Gelecek Medya  
Dijital Pazarlama Eğitimi Seçilirken Dikkat Edilecek 5 Önemli Husus

Dijital pazarlama günümüz iş dünyasının pazarlama kanalındaki en aktif oyuncusu konumunda. Hal böyle olunca dijital pazarlama konusunda uzmanlaşmak isteyen kişiler dijital pazarlama eğitimi için çeşitli kaynakları araştırıyor.

Bu araştırmalar esnasında seçim aşamasına gelindiğinde doğru bir eğitim almak ve alınan eğitim sonucunda piyasanın arzu ettiği personel konumuna gelebilmek için dikkat edilmesi gereken çok önemli hususlar vardır. Bu hususları sizler için bir araya getirdik.

1- Eğitmenlerin Özgeçmişi

Dijital pazarlama eğitmi için katılmayı planladığınız kursu aktaracak olan eğitmenlerin bu konuda ki yetkinlikleri iyi analiz edilmelidir. Özellikle sadece eğitim tarafında duran eğitmen tercihi yerine dijital pazarlama konusunda mevcutta hizmet veren eğitmenlerin tercih edilmesi önemli bir kriterdir. Bu alanda daha önce verdiği eğitimler, bu eğitimlerde elde edilen başarılar, danışmanlık hayatında ki başarıları mutlaka araştırmalıdır. Sebebine gelecek olursak gittikçe popülerlik kazanan Dijital Pazarlama konusunda verilen eğitimler bir rant ortamı oluşturmaktadır. Bu nedenle herhangi bir eğitmen yerine konusunda gerçek uzmanlık edinmiş bir eğitmen tercih edilmelidir.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

2- Eğitimin İçerdiği Konular ve Ayrıntıları

Dijital pazarlama eğitimlerinde eğitimin içerdiği konular ve toplam ders saati iyi analiz edilmelidir. Eğitimin içerdiği konular her yerden ulaşılabilecek bilgilerden oluşmamalıdır. Aynı şekilde güncelliğe önem veren ve yenilikleri takip eden bir eğitim metoduna sahip olmalıdır. Mutlaka Dijital Pazarlama konusunda, pazarlamanın dijitalleşme sürecinden bahsediyor olması gerekmektedir. Özellikle reklam yönetim sistemlerinde eğitimlerin uygulamalı anlatım hususuna dikkat edilmelidir. Dijital pazarlama platformlarına derinlemesine giren ve ayrıntılı metodları anlatan eğitimler tercih edilmelidir. Web sitesi yönetimi, İçerik Oluşturma teknikleri, arama motoru optimizasyonu, sosyal medya platformlarının ayrı ayrı ve ayrıntılı olarak aktarılması konusuna mutlaka dikkat edilmelidir.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

3- Dijital Pazarlama Konusunda Kullanılacak Araçlar

Eğitimler soft bilgiler ile dolu olmamalıdır. Eğitim boyunca farklı konu başlıkları altında kullanılabilecek ücretli/ücretsiz araçlar konusunda gerekli yetkinliğe ulaştıracak bilgiler verilmelidir. Örneğin bir arama motoru optimizasyonu eğitiminde bu konuda anahtar kelime çalışması yaparken bu anahtar kelimelerin aranma hacim ve rekabet durumunu en hızlı nasıl kontrol edebileceğimizi gösterir araçlar anlatılmalı ve kullanımları uygulamalı olarak gösteriilmelidir.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

4- Eğitim Öncesi İstenen Bilgi Seviyesi

Dijital pazarlama eğitimleri bazen tek bir paket altında verilirkeb bazen modül modül verilmektedir. Bu nedenle dahil olmak istediğiniz bir eğitim için mutlaka sahip olmanız gereken bilgi seviyesini eğitim kurumundan öğrenmelisiniz. Aksi taktirde daha temelini öğrenmediğiniz bir platformun bir üst segment eğitimine katılarak alttan gelen bilgi eksikliklerinden dolayı problem yaşayabilirsiniz.

5- Referanslar

Eğitimi veren kurum ve eğitmenlerin daha önce düzenledikleri eğitimler ve bu eğitime katılan kişilerin bıraktıkları yorumlar çok değerlidir. Bu geri dönüşler sayesinde eğitim kuru, eğitmen ve eğitimler hakkında daha değerli bir sonuca ulaşabilirsiniz. Bunun için özellikle kurumun veya eğitmenlerin sosyal medya hesaplarını inceleyebilir veya bu referansları kendilerinden talep edebilirsiniz.

 

Etiketler: google akademik,sosyal medya,dijital pazarlama,reklam ajansları,sertifika,medya,seo uzmanı,sosyal medya uzmanı,sosyal medya uygulamalar,pazarlama

Diğer Makaleler


TWİTTER REKLAMCILIĞI

11/01/2020

TWİTTER REKLAMCILIĞI...

Twitter reklamcılığının önemi her geçen gün hızla artan aktif Twitter kulla...

WHATSAPP REKLAMCILIĞI

11/01/2020

WHATSAPP REKLAMCILIĞI...

WhatsAPP reklamcılığı da artık dijital pazarda yerini aldı. WhatsAPP’ in akıllı telefo...