• 0232 484 33 44
  • separator
  • destek@dedeoglugrup.com

Google Play Store Reklamları

26/12/2018  
Dedeoğlu Grup  
Google Play Store Reklamları

İnternet ve reklamcılık alanında sınırsız bir kaynak var. Bunun sebebi internetin tabletlerimize, cep telefonlarımıza, bilgisayarımızda kullanılan neredeyse her programda, hatta akıllı saatlerimizde bile kendine yer bulması.

Bu sebeple bu yazıda sizlere mobil aplikasyon reklamları ve bunların hitap ettiği akıllı cep telefonlarına ulaşmak için yapabileceğimiz ve etkili olabilecek Google Play Store reklam algoritması ve reklam çeşitleri hakkında bir yazı hazırladık.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

 Google Play Store gün geçtikçe büyüyen ama günümüzde yaklaşık 3.000.000 uygulamaya sahip dev bir platform. Bu kadar çok uygulama arasından tabi ki kendi geliştirdiğimiz, üstünde emek harcadığımız uygulamamızın öne çıkmasını istememiz hakkımız. Bunun için her ne kadar yazdığımız programımızın başarısına bağlı olsa da, bütçemiz doğrultusunda vereceğimiz etkili bir reklam Google Play Store’da bizlerin uygulamasını öne geçirecektir.

 Bu reklam tıpkı diğer reklamların çalışma prensibinin borçlu olduğu Google AdWords sisteminde yer alıyor. Bu reklam stratejisinde, ilgili mobil aplikasyonunuz, bulunduğu kategoride herhangi bir program indirilme sürecine başladığında ya da indirildikten sonra, Play Store tarafından programın alt tarafında yer alan önerilenler/sizler için uygun olanlar kategorileri altında sunuluyor. Bu şekilde, finans alanında Investing uygulamasını indirmek isteyen bir kullanıcı, önerilenler kısmında sizin kendi tasarladığınız başka bir finans uygulamasını görebiliyor. Kullanıcıya ulaşım açısından kategorileşme ve ilgili önermeler Google tarafından yapılıyor.

 Aynı zamanda başka bir uygulama içine verebileceğiniz reklamlar sayesinde, uygulama açıldığında ya da kapatılırken, uygulamanızın bulunduğu Google Play Store mağazasına direk olarak kullanıcının yönlendirilebileceği ve doğrudan doğruya etkileşime geçebileceği bir reklam çeşidi de mevcut. Bu reklam çeşidinde bulunan, kullanıcıyı direk olarak aplikasyona yönlendirecek reklam ortalama 5 saniye bekleme süresine sahip oluyor, ardından iletilen kullanıcı programınızı indirerek, sizin daha da önlere çıkmanızı sağlayabiliyor.

 Sadece Google Play Store içerisinde değil, Google algoritmasının olduğu her sitede, bu Outlook, Gmail, yerel veya ulusal haber ajanslarının web siteleri, bireysel kullanıcı blogları ya da internette uygulamanız ile alakalı web siteleri, bunların tümünde aplikasyonununuz, bütçenize uygun şekilde tanıtılıyor.

 Bu çeşitlilik sayesinde günden güne gelişecek olacak programınız, başarılı olarak algınan algoritma sayesinde ilk sıralara doğru çıkacaktır.

 Toplayacak olursak, Google Play Store uygulamamızı, gerek Store içinde bulunan diğer aplikasyonların içine verebileceğimiz reklamlar, gerek kullanıcıyı direk olarak uygulamaya yönlendirmede yardımcı olacak algoritmik sistemin geçerli olduğu tüm web sitelerinde Google AdWords tarafından paylaşılan reklamlarla popülerlik ve indirme sayısı alanlarında öne çıkaracak ve bunları yaparken bütçe sınırını daima elimizde tutabileceğimiz, başarılı ve aynı zaman da efektif bir reklam ara yüzü ile ilgilenebiliriz.

 Google algoritmasının sahip olduğu görüntülü reklam ağıyla beraber bu başarıyı artırabilir, daha etkin bir yol izleyebiliriz. Google’ın getirdiği bu önemli yenilikleri kullanarak ve anlayarak sizlerin de mobil uygulamaları artık en yüksek indirilenler ve kullanılanlar arasında yer alacaktır.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

Etiketler: google play store,google play store reklam

Diğer Makaleler


TWİTTER REKLAMCILIĞI

11/01/2020

TWİTTER REKLAMCILIĞI...

Twitter reklamcılığının önemi her geçen gün hızla artan aktif Twitter kulla...

WHATSAPP REKLAMCILIĞI

11/01/2020

WHATSAPP REKLAMCILIĞI...

WhatsAPP reklamcılığı da artık dijital pazarda yerini aldı. WhatsAPP’ in akıllı telefo...