• 0232 484 33 44
  • separator
  • destek@dedeoglugrup.com

Instagram’ın Çevrimiçi Zorbalıkla Mücadeleye Öncülük Etme Taahhüdü

10/07/2019  
Adam Mosseri  
Instagram’ın Çevrimiçi Zorbalıkla Mücadeleye Öncülük Etme Taahhüdü

Instagram Başkanı Adam Mosseri son yazısında ; Misyonumuz sizi, sevdiğiniz insanlarla ve sevdiğiniz şeylerle bağlamak, ancak insanlar Instagram'da kendilerini ifade etmekte rahat hissederse işe yarar. Zorbalığın birçok bireyin , özellikle de gençlerin karşılaştığı bir zorluk olduğunu biliyoruz. Çevrimiçi zorbalıkla mücadelede endüstrinin liderliğini yapmaya kararlıyız ve bu taahhüdü yerine getirmek için Instagram deneyiminin tamamını yeniden düzenlemeyi düşündüğünü paylaştı.

Ve sözlerine şöyle devam etti ; Zorbalığın Instagram'da gerçekleşmesini önlemek için daha fazlasını yapabiliriz ve zorbalık hedeflerinin kendileri için ayağa kalkmasını güçlendirmek için daha fazlasını yapabilceğini söyledi. Bugün her iki alanda da yeni bir özellik duyuruyoruz. Bu araçlar, insanların birbirlerini nasıl zorbalık ettikleri ve Instagram'da zorbalığa nasıl tepki verdikleri konusunda derinlemesine bir anlayışa dayanıyor, ancak daha uzun bir yolda atılan basit iki adım.

Olumlu Etkileşimleri Teşvik Etmek

Bilgilendirme vermek için kısa bir açıklamada bulunarak şu sözleri paylaştı. Çevrimiçi zorbalık karmaşık bir konudur. Yıllardır yorumlarda, fotoğraflarda ve videolarda zorbalık ve diğer zararlı içerik türlerini tespit etmek için yapay zeka kullandık. Topluluğumuz büyüdükçe, teknolojiye yaptığımız yatırım da artıyor. Bu özellikle gençler için çok önemlidir, çünkü onu en çok deneyimleyen kişiler olsalar bile, çevrimiçi zorbalık rapor etme olasılıkları daha düşüktür.

Son birkaç gün içinde, yapay zeka tarafından güçlendirilmiş, yorumlarının gönderilmeden önce rahatsız edici olarak değerlendirilebileceğini bildiren yeni bir özellik başlattık. Bu önlem, insanlara yorumlarını yansıtma ve geri alma şansı verdi ve alıcının zararlı yorum bildirimini almasını önler. Bu özelliğin ilk testlerinden, bazı sonuçlara göre kişilerin yorumlarını geri almalarını ve yansıtma şansı buldukları zaman daha az rahatsız eden paylaşımlarda bulunduğunu tespit ettiklerini söyledi.

Etiketler: #Sosyal #Facebook #Sağlık #Haber #İnstagram

Diğer Makaleler


TWİTTER REKLAMCILIĞI

11/01/2020

TWİTTER REKLAMCILIĞI...

Twitter reklamcılığının önemi her geçen gün hızla artan aktif Twitter kulla...

WHATSAPP REKLAMCILIĞI

11/01/2020

WHATSAPP REKLAMCILIĞI...

WhatsAPP reklamcılığı da artık dijital pazarda yerini aldı. WhatsAPP’ in akıllı telefo...