Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın "> Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın "> Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın ">
  • 0232 484 33 44
  • separator
  • destek@dedeoglugrup.com

Facebook Reklam Modelleri

26/12/2018  
Dedeoglu Grup  
Facebook Reklam Modelleri

Yediden yetmişe binlerce şirket, bütün cihazlarda insanlarla iletişim kurmak için Facebook aplikasyonlarını ve hizmetlerini kullanıyor.

Bütün dünyada günde en az 1milyar insanın ziyaret ettiği Facebook işletmenizin tanınmasında ve büyümesinde size yardımcı olabilir.

Facebook’ta reklam vermek için cevaplıyacağınız ilk soru  "Bu reklamdan elde etmek istediğim en önemli sonuç nedir?" olacaktır. Bu reklamlar sonucunda web sitenizde satış ve marka bilinirliğiniz artabilir.

Facebook’ta paylaşımlarınızı beğenme ve etkileşimde bulunma ihtimali yüksek insanlarla bağlantı kurar, reklamlarınızı ülke-şehir-cinsiyet-yaş-eğitim durumu-medeni durum-anahtar sözcük-iş ünvanı gibi kriterlere göre belirleyebilirsiniz. Bu sayede ürün ve hizmetinizi tanıtımı için ayırdığınız bütçeyi, doğru hedeflenen kişilere ulaşmak için en iyi sonuç alacak şekilde kullanmış olursunuz. Ayrıca reklamlarınızdan gelicek geri dönüşleri artırmak için her bir ürün ya da hizmet için farklı hedef kitleler seçebilirsiniz.

Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın

1-Potansiyel müşteriler bulma

 Ucuz ve son derece başarılı olmasının yanı sıra Facebook Potansiyel Müşteri Reklamları, internet sitenizin gösterim sayfasını ziyaret eden kitleleri eleyerek, Facebook’u mobil araçlardan kullanan önemli müşteriler hakkında asıl iletişim bilgileri bulmamızı sağlıyor. Bu reklamları; elektronik posta haber bülteninize kayıt olmalarını sağlamak, indirim önerisinde bulunma, randevu ayarlama ve çok daha fazlası için kullanabilirsiniz.

 2-Video görüntülemeleri

Facebook Video Reklamları, Facebook’un uygun fiyatlı ve etkili reklam çözümlerinden biri. Video izleme başına çok küçük rakamlar ödüyorsunuz. Sosyal medya da görmeye alışmış olduğumuz metin ve imaj ikilisinden daha akılda kalıcı olan video reklamlar, markanın unutulmamasını artırıyor ve yüksek etkileşim almasını sunarak, potansiyel kitleleri satın almaya yönlendiriyor. Facebook Video Reklamları’nı Facebook video oynatma işletmenizin videosunu yükleyerek, başlık ve metini düzenlemi yaparak, küçük resim, bütçe ve hedef kitle ayarlarını yaparak paylaşabilirsiniz.

3-Etkileşim

Sayfa gönderisiyle etkileşim reklamları, Facebook sayfanızın, sektörünüzden insanların gözüne popüler görünmesine yardım edebilir. Facebook bu reklam modelini, yalnızca içeriğinizle; beğeni, yorum veya paylaşım şeklinde etkileşime geçecek kişilerin farketmesini sağlar. Başlangıçta binlerce yorum, beğeni ya da paylaşım almayı düşünmek hayal olur. Fakat, zamanla bunlar da olacaktır. Takipçileri karşılık vermeyen Facebook sayfaları, şüphe çeker. Eğer işletmenizde satışlar yolunda gidiyorsa, müşterileriniz Facebook’ta nerede?

4-Dönüşümler

Facebook remarketing, hali hazırda iletişim kurduğunuz veya bir şekilde markanızla yolu kesişmiş kişilere ulaşmanıza izin verir. Bu kişiler belki internet sitenizi ya da sitenizde bilindik bir sayfayı ziyaret etmiştir, aplikasyon veya oyununuzda harekete geçmiştir veya size e-posta adreslerini, telefon numaralarını vermiştir.

Facebook, bu kişileri web cookie’lerle etiketler. Remarketing reklamlarınız, Facebook News Feed’de bu kitleye gösterilir. Böylece, bu kitle sizi hatırlar ve hatta tekliflerinizden birini değerlendirebilir. Markanıza ya da işletmenize yakın olan kişilerden, sizi hiç bilmeyenlere oranla 2 kat daha fazla dönüşüm ve 3 kat daha fazla etkileşim sağlarsınız.

5-Marka Bilinirliği

Marka bilinci oluşturma kampanyalarının ilk hedefi ürününüzün, hizmetinizin veya amacınızın bilinirliğini ve farkedilebilirliğini artırmaktır. Genel olarak reklamlarınızı hedef kitlenizde mümkün olan en fazla kiteleye sergilemeyi denemek istersiniz. Bu hedefle reklamlarınızı göstermek için en iyi yerleri seçer ve ardından gösterimleri, dönüşümleri ve diğer istatistikleri izleyerek artışı ölçersiniz.

6-Erişim

Reklamlarınızı gören kitle sayısını ve reklamlarınızın fark edilme aralığını en üst seviyeye çıkarmanızı sağlar. Marka bilinirliğini oluşturabilmek veya markanızın algısını da değiştirmek istiyorsanız, erişim reklam verme amacı gösterim uygunluğu aracılığıyla reklamlarınızın fark edilebilme sayısını en üst düzeye çıkarmanıza olanak tanımaktadır.

Örneğin, satış miktarını artırmak için reklamlarınızın hedef topluluğun büyükçe bir kısmına sunmak istediğinizi düşünelim. Reklamlarınızı hedef topluluğunuzun daha büyükçe bir kısmını da yayınlamak için erişim reklam yapma amacını da kullanmalısınız. Küçük bir hedef topluluğunuz varsa ve bu gruptaki maksimum kitlenin reklamınızı fark ettiğinden emin olmak istiyorsanız, reklamlarınızın gösterilme aralığını artırabilirsiniz. Belirlediğiniz köşe içerisinde insanlara gösterimini yapmayı istediğiniz işletme konumunuz varsa, yer hedeflemesini kullanarak erişiminizi özelleştirebilirsiniz.

7-Trafik

İnternet sitenize yapılan ziyaretlerin miktarını artırın ya da daha çok kişinin uygulamanızı kullanmasına olanak sağlayın. Trafik reklam verme hedefiyle şunları yapabilirsiniz:

İnsanları web sitenize yönlendirme

Uygulamanızla etkileşimleri artırma

Trafik reklam verme amacını hangi platformlar destekler?

Facebook / Instagram / Audience Network / Messenger

8-Uygulama yüklemeleri

AdWords Editör mobil uygulama kampanyalarını yönetebilmenize olanak sunar. AdWords Editor'ü yeni kampanyalarını oluşturmak için de kullanırsınız. Arama Ağı için Mobil uygulama yükleme kampanyalarında yalnızca AdWords kullanılarak oluşturulmaktadır.

9-Mesajlar

Sponsorlu mesajlar, işletmenizle devam eden  konuşması olan kitlelerle yeniden etkileşime geçebilmeye yönelik bağlanma, uygun ve hedeflemeli reklamlardır. Sponsorlu mesajları Reklam Yöneticisi ya da API üzerinden de oluşturabilirsiniz.

10-Katalog satışları

Katalog, Facebook reklamlarınızda tanıtımını yapmak istediğiniz bütün ürünler hakkında bilgilendirmelerden oluşur. Dinamik reklam şekli gibi çeşitli Facebook reklam modelleri ve formatlarıyla birlikte katalog kullanabilirsiniz. Kataloglar oluşturabilmek ve yönetebilmek için Katalog Yöneticisi'ni ziyaret edebilirsiniz.

11-Mağaza ziyaretleri

Mağaza ziyaretlerini ve mağaza satışlarını yükseltme amacıyla birden fazla mağaza konumu için yerel reklamlar yapmanızı sağlar. Bu reklam verme hedefi, insanların kendilerine en yakın yere yönelmesine veya bu yerle iletişim kurmasına yardımcı olabilmek üzere tasarımı yapılan reklamlarla, bir veya daha fazla mağaza konumunu belirli bir mesafede bulunan kitleyi hedeflemenize de olanak sağlamaktadır. İnsanları mağazalar, kafeler, bayiler veya başka işletmeler konumuna yöneltmek, fiziksel konumlara sahip tüm iş yerleri için önemli bir kazanç hedefidir.

Etiketler: facebook reklam modelleri, reklam modelleri, facebook uygulama yüklemeleri, facebook video reklamları, sayfa gönderisiyle etkileşim reklamları

Diğer Makaleler


TWİTTER REKLAMCILIĞI

11/01/2020

TWİTTER REKLAMCILIĞI...

Twitter reklamcılığının önemi her geçen gün hızla artan aktif Twitter kulla...

WHATSAPP REKLAMCILIĞI

11/01/2020

WHATSAPP REKLAMCILIĞI...

WhatsAPP reklamcılığı da artık dijital pazarda yerini aldı. WhatsAPP’ in akıllı telefo...