Kurumsal Web Sitesinde Mutlaka Olması Gerekenler
Yeni Gelecek Medya
Web tasarımları belirli zamanlarda değişmektedir. İnternet ortamında birçok kitlenin kullanmış olduğu İnstagram, Twitter, Facebook belli zaman aralıklarında tasarımlarını değiştirirler ve kullanıcılar bu yapılan yenilikleri değerlendirmektedir. Günümüzde kullanılan web tasarım modelleri ise üç gruba ayrılmaktadır.
1. (Responsive) Duyarlı Web Tasarımı
2. (Adaptive) Adaptasyon Web Tasarımı
3. (Liquid) Likit Web Tasarımı
Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın
(Responsive) Duyarlı Web Tasarımı
Bu web tasarım şekli mobil uyumlu ve duyarlı tasarım anlamına gelir. 2010 yılında ortaya çıkmış ve son zamanlarda popüler olmuştur.
(Adaptive) Adaptasyon Web Tasarımı
Adaptasyon tasarım şeklinde sabit ölçüler (px) kullanılarak tasarım yapılır, ekran genişliğine orantılı olarak uygulanır. Sayfanın önceden belirlenmiş çözünürlüğüne ulaşana kadar yapısı bozulmadan küçülür belirlenen ölçüye ulaşıldığında diğer çözünürlüklere odaklanır.
(Liquid) Likit Web Tasarımı
Likit web tasarımı sayfanın standart çözünürlükten büyük çözünürlüğe kadar sayfanın yapısını bozmadan büyüme gerçekleştirir, küçültmede ise belirli bir çözünürlüğe kadar yapısının bozulmadan küçülmesi gerçekleştirilebilir.
Kurumsal Web Sitesi İçin Ön Başvuruda Bulunmak ve Ayrıntılı Bilgi Almak İçin Tıklayınız
• GOOGLE MAP -İLETİŞİM FORMU
Sayfaya Google Map haritaları da eklenmelidir. Ziyaret etmek isteyen kişiler adresinizi kolay bir şekilde bulacaktır.
• TEKNİK SEO ÇALIŞMASI
“SEO” (Search Engine Optimization)
Seo arama motorlarına yönelik yapılan iyileştirme ve optimizasyon çalışmalarıdır. Seo site içi ve site dışı olmak üzere ikiye ayrılır. Arama motorlarında sayfaların veya sitelerin üste çıkarılmasına yönelik yapılan çalışmaların tümüdür. Web sitesinin kalitesini test etmekte ve üst sıralara çıkarmaktadır.
Kurumsal Web Sitesi İçin Ön Başvuruda Bulunmak ve Ayrıntılı Bilgi Almak İçin Tıklayınız
• SOSYAL MEDYA LİNKLERİ VE PAYLAŞIM BUTONLARI
İçeriklerinizi ve kendinizi tanınmanın en iyi yolu sosyal medyadır ve bu kitleyi sosyal medyaya ulaştırmaktır. Bundan dolayı sitenizde sosyal medya butonları ve linkleri olmalıdır.
• HAKKIMIZDA SAYFASI
Bir internet sayfasının olmazsa olmazıdır. Hakkımızda sayfası ürün ve hizmetlerinizle ilgilenen kişilere kendinizi tanıttığınız sayfadır. Bu sayfada ziyaretçinize neden sizi seçmeleri gerektiğini ve ya neden sizden ürün almaları gerektiğini anlatmanız gerekmektedir ve bununla birlikte şirketinize olan güveni arttıran en önemli etkendir.
• ÖZGÜN İÇERİK
Özgün içerik bir sayfa için çok önemlidir, özgün içerikler yazmanız her zaman için sayfanızı artı yönde etkiler. Ziyaretçi her sayfada aynı içeriği görüp okumaktan sıkılacağı için sizin sayfanızda o konu hakkında farklı bir bilgiyi gördüğünde sizin sayfanıza yönelecektir bu yüzden özgün içerikler tercih edilmelidir.
• HIZLI SUNUCU VE TEKNİK DESTEK
Web sitenizin hızlı bir sunucuda olması SEO açısından avantajlıdır. Oluşabilecek tüm sorunlar Teknik Destek aldığınız firma tarafından onarılmalıdır.
Kurumsal Web Sitesi İçin Ön Başvuruda Bulunmak ve Ayrıntılı Bilgi Almak İçin Tıklayınız
• URL
URL’ler kısa ve basit olmalıdır.
• SİTE GÜVENLİĞİ
Sitenin güvenliği sağlamak için başta SSL sertifikaları ile önlem alınmalıdır. Bu sertifikanın en büyük önemi üçüncü şahısların siteyi görüntülemesini kötü amaçlı işler yapmasını önlemektir. Bu sitenin güvenli olması hem site sahibi hem de ziyaretçiler için önemli bir etkendir.
• SSS
Açılımı “Sıkça Sorulan Sorular” olan bu uygulama insanların şirketiniz hakkında olan, kafasında oluşan soru işaretlerine cevap bulması için yapılmıştır. Bu soruları hazırlarken ve cevaplarken geçmişten günümüze edindiğiniz tecrübeler size yardım edecektir.
• ÜRÜN TANITIMI
Ürünlerinizi kullanıcının gözüne daha iyi hitap edebilmesi için renkli resim ve animasyonlardan yararlanıp, kullanabilirsiniz.
Tasarımı yapmadan önce uygulanması gerekenler;
Bilginin organize edilmesi,
Sitenizi statik ve dinamik olarak iki tarafa ayırarak başlayabilirsiniz. Eğer ürün tanıtımı ağırlıklı ise dinamik olarak başlamalısınız.
Görsellik
Yaşadığımız dönemde kurucular sayfa imajına dikkat etmektedir. Site içeriği her ne olursa olsun ziyaret edecek insanları memnun edecek görseller kullanılmalıdır. Seçilen renk ve sayfa kompozisyonunda ziyaretçi memnuniyeti önemlidir.
Devamlılık Kriteri
Sitenin güncelleme içeriğini belirleyerek esnek bir yapı oluşturmalısınız.
Eğitim Talepleriniz Ve Görüşlerinizi Bildirmek İçin Başvuru Formumuza Buraya Tıklayarak Ulaşın
Etiketler: web tasarım izmir,iyi web sitesi,web hizmeti,internet sitesi tasarımı,web sitesi fiyatları,web sitesi özellikleri
Diğer Makaleler
11/01/2020
TWİTTER REKLAMCILIĞI...
Twitter reklamcılığının önemi her geçen gün hızla artan aktif Twitter kulla...
11/01/2020
WHATSAPP REKLAMCILIĞI...
WhatsAPP reklamcılığı da artık dijital pazarda yerini aldı. WhatsAPP’ in akıllı telefo...